Nápověda při objednávání s dopravou
Nejdříve bychom vám chtěli poděkovat za zájem o zapůjčení hračky. Pokud budete mít v průběhu vytvoření rezervace výpůjčky hračky na našich stránkách nějaké potíže, podívejte se nejdříve do sekce „Návod“ v menu v horní části stránek. Zde objevíte podsekce „Často kladené otázky“ nebo „Jak půjčit?“. Jestliže nenaleznete odpověď nebo budete mít jakékoliv potíže při objednání termínu, neváhejte nás kontaktovat na email: [email protected] nebo zavolejte: +420 775 157 437. Rádi bychom vás v tomto případě poprosili o případné snímky obrazovky a popis při jaké fázi potíže přicházejí.
Důležité informace pro objednávky s dopravou:
- Dokončené objednávky je nutné uhradit neprodleně po dokončení rezervace.
- Aby byl proces u objednávek s dopravou správný, je potřeba dodržet určité postupy.
- Níže se podívejte, jak u nás objednávky s podporou dopravy fungují
Postup při objednávání s možností dopravy
Příklad proces rezervace ve dnech
Dny před termínem výpujčky, dále jen “dny před”.
Termín rezervace výpujčky.
Dny po termínu výpujčky, dále jen “dny po”.
Postup níže platí pouze jen, když se bude objednávat/rezervovat s jakoukoliv možností dopravy. Neplatí pro objednávky, které se dokončí s vyzvednutím v naší provozovně.
Pozor na více produktů
Pokud se rozhodnete rezervovat více hraček. Mějte na paměti, že musí mít v jedné objednávce stejný rozsah datumu, tzn. musí být volné na skladě (dostupnost uvidíte v kalendáři pro každou hračku).
Správné objednávání
Objednávka výpůjčky s dopravou musí být objednaná s předstihem. Např. když si nastavíte výpůjčku od 6.6. - 13.6. (týdenní sazba výpůjčky), pak je nutné počítat, aby byly volné termíny 3 dny před a 3 dny po termínu zapůjčení. Na obrázku správně zadáno, kde fialová je doba na přepravu a zelená je doba výpujčky.
Špatné objednávání
Příklad špatné rezervace zapůjčení. Chcete si zarezervovat např. od 26.5. Tato možnost není pro dopravu vhodná. 3 dny před sice podmínku splňuje, ale volný termín na týdenní výpůjčku není možný, 2.6. je nedostupné. Také je na příkladu vidět, že není k dispozici ani lhůta 3 dny po datu výpůjčky.
Špatné objednávání
Příklad špatné rezervace zapůjčení. Chcete si zarezervovat např. od 24.5. - 31.5 (zelené označení). Tato možnost není pro dopravu také vhodná. Sice je volný termín zápůjčky pro místní vyzvednutí, ale už nesplňuje pro dopravu. 3 dny před ani 3 dny po datu výpůjčky nejsou splněny (označeno modře).
Dokončení objednávky
Po dokončení rezervace obdržíte další informace o platbě.
Platba pomocí QR
Objednávku je nutné pro tento způsob rezervace uhradit ihned. Pokud neprovedete okamžitou platbu, pošlete nám potvrzení banky (.pdf) na [email protected]. Pokud neprovedete, může se zásilka k Vám opozdit nebo objednávka dokonce zrušit (jsou závislé lhůty pro přepravu po a před daným datem výpujčky).
Objednaní přepravy
Jakmile obdržíme platbu, za splnění všech výše popsaných podmínek, pak hračku odesíláme.
Samotná přeprava k zákazníkovi
Po tuto dobu bude zásilka s rezervovavnou hračkou přepravována směrem na zákazníkem vybrané výdejní místo (nebo domů - pokud to možnost dopravy umožňuje).
Doručení hračky
Doručení na výdejní místo nebo předání kurýrem. Je to doba, kdy začíná výpůjčka hračky (den, kdy byla nastavena rezervace v kalendáři).
Samotná doba výpůjčky
Doba, kdy máte hračku již doma a Vaše děti si s ní hrají.
Odeslání zpátky k nám
Je to datum označený v objednávce jako "Datum vrácení". Odeslání zpět z výdejního místa nebo svoz (musí být možné pro danou dopravu).
Samotná přeprava k nám
Hračka se vrací z výdejního místa nebo svozu k nám.
Vrácení zálohy
Jakmile k nám bude hračka do naší provozovny doručena, pak provedeme poslání zálohy zpátky na zákazníkův účet.